Хранителните добавки аминокиселни| Магазин за Аминокиселини и Протеини| Протеинa

Протеини и аминокиселини

Магазин за хранителни добавки в София-протеини и аминокиселини на най-добри цени

събота, 21 юни 2014 г.

Телешки аминокиселини » Beef Amino » Цена


 Повечето професионални състезатели, по време на своята подготовка установяват , че качват повече мускулна маса при хранителен режим с висок прием на телешко и говеждо месо, отколкото само пилешко, или протеин от суроватка или казеин. Макар и с добри резултати, високата консумация на говеждо месо причинява стомашен дискомфорт, а също и повишава приема на мазнини.За да избегнете натрупването на холестерол в големи количества заради приема на говеждо месо,приемайте биф амино.Beef Amino също е без лактоза и затова е идеална хранителна добавка за тези, които са чувствителни към лактоза ето и най-добрите предложения телешки аминокиселини!Съдържание и информация за Beef Amino  тук ⇔

Суроватъчни аминокиселини » Цена

AMINO WHEY » Прием | Fhl.bg

Суроватъчни аминокиселини

Кога е най-подходящ прием на суроватъчни аминокиселини?
Ефектът от приема на суроватъчни аминокиселини е по-голям в сравнение с приемането на протеинови концентрати.Това се дължи на по-доброто им възприемане от човешкия организъм и най-важното скоростта с която се усвояват.Когато търсите ефект по -бързо възстановяване ,или тренирате много интензивно и не се чуствате достатъчно силни и възстановени идват на помощ суроватъчните аминокиселини! След тренировката мускулите се нуждаят от бързодействащи аминокиселини. Тяхната липса пречи на развитието и растежа на мускула.Информация за прием на аминокиселини тук ⇔

петък, 20 юни 2014 г.

Гейнър или протеин

Гейнър има ли странични ефекти
 Ще се опитаме да смелим информацията и
без много реклама  да Ви насочим,към правилния избор.Кои са
въпросите които ни притесняват и на които ще дадем отговори:
 
 

  • Кое е важно при избора на гейнер?

  • Процентното съдържание на протеин в гейнера

  • Източниците на въглехидрати и протеини в гейнера

  • Има ли добавени креатин,глутамин,азотни бустери ,ензими и т.н.

  • Прием на гейнера -колко дози има в опаковката
Прочети цялата статия от Fhl.bg

Как се пие глутамин




След тежка тренировка нивото на glutamine в тялото спада до 50%. Затова най-добре е да се приема след тренировка.



  • Прием на  l-glutamin сутрин преди закуска,

  • Приемайте глутамин 30-60 минути преди тренировка,

  • Прием на  л-глутамин непосредствено след тренировка 

  • glutamine прием преди лягане.



Как се пие глутамин 

Прием на глутамин дневна доза


Оптималната доза глутамин е 0,2 грама на килограм тегло (напр. за
100-килограмов човек - 20 грама разпределени през посочените по горе
часове от деня)Прочети цялата статия от Fhl.bg


Как да пия аминокиселини



Ползи от прием на протеин и аминокиселини преди тренировка

  • Приема на протеин, и  аминокиселини с разклонена верига (ВСАА), ще помогне да тренирате по-интензивно ,като сте сигурни че мускулите ви ще имат достатъчна подкрепа за тези яки тренировки. Това важи особенно  при напреднали при които мускулната маса е солидна и трябва много  протеин за поддържането и .Но не по-малко важно е за хора, коита сега  започват или са били прекъснали тренировъчния процес и сега се завръщат в залата.Причината е по-бързата адаптация към натоварването .
  • Примането на протеин и аминокиселини преди тренировка увеличава синтеза на белтъчини и така допринася за по-бързото им усвояване от мускула. Това повишение
    на аминокиселини в кръвта също ще помогне за предотвратяване на  прекомерно разграждането на мускула по време на тренировка. Предпазва от мускулен катаболизъм и намалява значително нивото на кортизол.



Изводи
     
    Важно е, и е добре, да се взима и преди и след тренировка протеин и аминокиселини,защото хранителните  вещества, които поемате около тренировката са от основно значение за вашето развитие и усъвършенстване на тялото . Ако пропуснете прием на протеинбцаа и комплексни аминокиселини преди тренировка, пропускате възможност да тренирате по-тежко и интензивнои да дадете основа за намаляване на след тренировъчния катаболизъм (мускулен разпад).Прочети цялата статия от Fhl.bg

Креатин странични ефекти

Има ли странични ефекти от приема на креатин монохидрат -Creapure

Creapure ® е регистрирана търговска марка и регистрирана лого, стоящи за висококачествен чист креатин (монохидрат).Креатинът е бяла, без миризма, без мирис фин прах. Той се произвежда от цианамид и саркозинат с помощта на "цианамид маршрут" в патентован производствен процес. Креатинът може да съдържа примеси, креатинин, дициандиамид и производни Dihydrotriazine и проверки щателните за присъствието им е необходимо да бъдат извършени по време на креатин производствен процес. Качеството на креатин е важен фактор за безопасността. При производството на Creapure се използва цианамидният  и саркозинат който е закупен от заверен германски производител. Всички суровини, които се използват за производството на Creapure ® са обект на вътрешна спецификация rawmaterials. A отдела за контрол на качеството, която е независима от производствен цех и е сертифицирана в съответствие с GLP (добрата лабораторна практика), инспектира произведените партиди и контролира освобождаването на стоката за доставка.Прочети цялата статия от Fhl.bg

вторник, 17 юни 2014 г.

Йохимбе от кора или Йохимбин хидрохлорид



На пазара има няколко различни форми хранителни добавки йохимбинЙохимбе от кора и Йохимбин хидрохлорид (HCL). Хората се объркват и  често възниква въпроса ,"коя е по ефективна и колко милиграма трябва да се приемат за дневна доза "? Yohimbe hcl е стандартизиран, фармацевтичен клас ,това е формата на йохимбин,която е най-чиста.Дозата Yohimbine hcl е много по-точна в сравнение с не-стандартизирани форми, особено и още повече, тези от кора на йохимбе на прах. Количеството на активната съставка в кората може да варира значително от партида до партида, и включва примеси, които могат да доведат до неприятни странични ефекти. Йохимбин HCL е формата, която най-добре се възприема от организма и е най-ефективна за отслабване и изгаряне на мазнините. Той се използва в по-голямата част от изследователски проучвания за ефектите на Йохимбе за отслабване. Ето защо Yohimbe hcl е по-скъпия и предпочитан вариант при хранителни добавки йохимбин.Защо обаче някои хора се чустат по-добре от приема на Yohimbe Bark и съответно резултатите са им по-добри.Отговора на въпроса намерете в Fhl.bg

Подходящи хранителни добавки за Планинско каране

Хранителни добавки за Планинско колоездене » Форум » Мнения | Fhl.bg





Тема на нашата статия обаче е, как да заредим батериите при тези екстремни спускания и преходи в планината с колело.Ако някой си мисли че Планинско каране-Mountaine bike е проста работа ,жестоко се лъже,натоварването е доста сериозно и съответно трябва да се подходи подобаващо.Много хора си представят планинското каране като разходка с колело в планината,истината е че трябва да имаш сериозна физическа издръжливост ,за да практикуваш този спорт.Тъй като натоварванията са насочени към силова издръжливост и в повечето случаи продължават с часове,е нужно да зареждате батериите с подходящи хранителни добавки за Планинско колоездене.Естесвено това зависи и от видовете планинско каране-примерно Спускане (downhill) - DH,Крос-кънтри (cross-country) и т.н. ,а и от самия терен ,но когато има продължително натоварване което освен издръжливост изисква и сила, и концентрация ,тогава трябва да се включват спортни добавки. Вашето тяло използва два основни източници на гориво, за да се хранят мускулите, когато тичате въглехидрати и мазнини. Мазнините са изобилен ресурс, но се разграждат бавно,което го прави неефективен източник на гориво, когато натоварването е по-голямо от около 60-80% от вашия VO2max Поради това, тялото ви разчита на въглехидрати като основен източник на гориво, когато се спускате по склоновете. Като цяло, колкото по-бързо и интензивно е карането, толкова по-голям процент от горивото ще дойдат от въглехидрати. Проблемът с въглехидрати е, че ние може да съхраняваме само ограничено количество в нашите мускули - дори когато заредите. Обикновено, ние може да съхраняваме около 90 минути на мускулния гликоген, и то при елитни спортисти. Така че, ако не сте елитен спортист, мускулния гликоген ще бъде изчерпан дълго, преди да направите няколко спускания.А Вие искате да прекарате цял ден в планината,нали?Естествено с тях не трябва да заменяте основно хранене като обяд ,ако ще карате през целия ден,но междинните когато ,наистина ви трябва незабавна доставка на енергия,са най-добрия вариант.
Това което ще Ви предложим е няколко варианта според Вашия стил Планинско каране:

Прочети цялата статия от Fhl.bg

Кой е най-добрия протеин



Кое определя качеството на един протеин?

Всъщност от какво зависи и кога казваме че един протеин е добър.Изключваме случаите ,когато става въпрос за реклама или налагане на някоя марка или продукт!Качеството на един протеин зависи от неговата Биологична стойност.

Biological Value (BV)

Биологична стойност (BV) на протеин е стойност, която измерва колко добре тялото може да абсорбира и използва протеина. Колкото по-висока е биологичната стойност на протеин, който използвате, толкова повече азот тялото ви може да поеме, да ползва, и задържа. В резултат на приема на  протеини с най-висок BV тялото усвоява най-много и най-пълноценно това което ядете,това  е от основно значение за вашето възстановяване и мускулна маса!.Сега вече ще можете да си отговорите и на въпроса -защо има разликата в цената между различните протеини и заслужава ли си да плащам по-скъпо?

Биологична стойност на протеините




Прочети цялата статия от Fhl.bg

Да пия ли протеин когато съм на диета


Да пия ли Суроватъчен протеин при диета



Всеки сериозно спортуващ знае ,че след тренировка приемането на протеинов шейк е абсолютно задължително,за изграждане на мускулна маса, увеличаване на силата и по-бързото възстановяване .Дали обаче да пия протеин когато съм на диета и искам да отслабвам е често срещан въпрос който тревожи много от трениращите,особенно през лятото :)



Звучи логично този въпрос ,хем ще отслабвам пък да приемам допълнително калории.ДА,но целта не е само да следите калориите а да се стремите да поддържате метаболизма в оптимално състояние.А приема на протеин определено ускорява обмяната и е задължителен при активно спортуващи.Дори при диета необходимостта от такъв прием е още по голяма ,за да може да се задържи мускулната маса,и да горите мазнини а не мускули.Когато започнете диета, множество въпроси се въртят в главата и започвате да се съмнявате в това дали правите нещата правилно.Храненето е ключът към успеха на всяка програма за маса или релеф, без значение дали при вас или при „Мистър Олимпия".Ако искате да изчистите мазнините ,което е целта на Вашата програма ,ще трябва да започнете въвеждане на висококачествено гориво в тялото си. Използвайте най-доброто гориво, за да можете да тренирате на максимални обороти, а също да се чуствате така заредени и извън фитнеса!



Точно тук е разковничето на въпроса ,когато сте на диета задължително ще увеличити приема на протеин в храненията си,но дали това да е от суроватъчен протеин на прах,това е друг въпрос.Много от състезателите по бодибилдинг и хората, които се готвят по-сериозно за сезона,изключват протеин на прах,особенно в последната фаза,на изчистване.Може би и от там идва това съмнение при останалите трениращи, :) обаче пропускате факта, че те минават на по 3 кг пържоли (телешко,риба и все по-рядко пиле) на ден,кой от вас може да се похвали с такова меню.А и сухия и изчистен вид който постигат те , е плод и на още сто неща.Така ,че едва ли това е подходяща идея за Вас-обикновения фитнес любител,който търси по-добра форма.

сряда, 11 юни 2014 г.

Zinc Magnesium Aspartate ZMA



Защо да използваме ZMA,какво е действието на този продукт?

Цинкът съдържащ се в ZМА под­държа високи стойности на метаболизма и
изгаря телесни маз­нини като поддържа високо нивото на тиреоидните
хормони.ZМА стимулира освобождаването на инсулино-подобния фактор на
рас­тежа - IGF-1 от черния дроб, който след това се транспортира до
муску­лите, където работи за мускулния растеж. ZМА е един от малкото
суплементи, за които е установено, че стимулират отделянето на
IGF-1.Повече информация за ZMA ⇔







    ♦Цинк при диети

    ♦ZMA-повече мускули и сила ,по-малко мазнини

    ♦Как да получим максимален ефект от ZMA

    ♦Как да повишим тестостерона?

    ♦Минерали за стопяване на мазнини

    ♦Цинк при диети

вторник, 10 юни 2014 г.

Зелено кафе мнения


 Нов играч при добавки за отслабване-зелено кафе

Ефективно и качествено Green Coffee Bean Extract



Както писахме по-рано,новостите при BioTech USA,са много.Започвайки от Сертификати за качество IFS и GMP ,изцяло нова визия и не на последно място,много нови продукти.Един от тях е и Green Coffee Bean Extract.Със започването на пролетта ,обикновенно стартира и сезона на диетите.В отделни статии сме разглеждали ефективността на зеленото кафе при отслабване и диети за изчистване на мазнините.

Зелено кафе-как да отслабваме без да гладуваме?

Хлорогенна киселина-ACG

Точно тук и точно сега се включва и нашия нов играч за чистене на мазнини и отслабване,зелено кафе на BioTech USA.С какво е повече той, и защо можете да изберете него.На първо място прави впечатление неговото съдържание.Което е в пъти повече от другите продукти на различни марки.Обикновенно дозата екстракт е 200 мг в таблатка,при Green Coffee Bean Extract тя е следната:

Съдържание в 1доза ,която е равна на 2 таблетки
  • 1000 мг Green Coffee Bean Extract
  • Съдържание Хлорогенова киселина: 420 мг
  • 12 мкг Хром


Сами виждате и преценявате,че това е доста повече от обикновенните 200 милиграма.Скептиците и представителите на други марки,сега ще кажат ,"да ама дали е истинско и оригинално".На тях ще кажеме че е истинско и оригинално ,даже е със сертификати за качество,които споменахме по-горе.А ние продаваме на всички марки,зелено кафе,така че не бихме си правили труда ,да пишем и обръщаме внимание на нов продукт,ако той наистина не е качествен.Избора и правилната преценка ,оставяме на Вас!

Фет бърнър за жени


Липотропни Фетбърнъри




Липотропен фетбърнър-продукт за отслабване и изгаряне на излишните мазнини. С тях може да отслабвате и без тренировка, въпреки че силно се препоръчва комбинирането на липотропни фетбърнери с физически упражнения.Липотропните фетбърнери контролират апетита и засилват метаболизма на тялото за още по-бързо отслабване. Не стимулират агресивно нервната система, а работят основно, като подобряват транспорта на мастните киселини и кетоните.
Още информация относно хранителни добавки за отслабване с липотропно действие ⇒ТУК

Фет бърнър за отслабване


Какво е Термогенен фетбърнър

Защо се приемат Термогенни фетбърнъри


Термогенните фетбърнери са продукти за бързо отслабване и изгаряне на мазнини. Те забързват метаболизма, подтискат апетита, дават енергия и повишават ефекта от диетата.Повечето от съставките в термогенните фетбърнери са стимулатори на централната нервна система и като такива трябва да се употребяват с повишено внимание.Повече информация за thermogenic fat burner тук⇔

Суроватъчен протеин прием



Прием на протеин и аминокиселини

Трябва ли да пия протеин и аминокиселини преди и след тренировка ?

  Всеки сериозно спортуващ знае ,че след тренировка приемането на протеинов шейк и аминокиселини е абсолютно задължително,за  изграждане на мускулна маса,  увеличаване на силата и по-бързото възстановяване .Метаболитенпрозорец съществува веднага след тренировка, и той има голямо влияниевърху тренировъчния успех.Независимо дали става въпрос за спортовете за издръжливост, или се опитвате да увеличите мускулната маса, който не
използва тази метаболитна промяна, рискува да се лиши от добри резултати и напредък.Подробна информация за прием дозировка и кога да пиете аминокиселини тук ⇔

Глутамин преди или след тренировка



Прием на глутамин

Глутамин начин на приемане





След тежка тренировка нивото на glutamine в тялото спада до 50%. Затова най-добре е да се приема веднага след тренировка.



  • Прием на  l-glutamin сутрин преди закуска,

  • Приемайте глутамин 30-60 минути преди тренировка,

  • Прием на  л-глутамин непосредствено след тренировка 

  • glutamine прием преди лягане.

Оптималната доза глутамин е 0,2 грама на килограм тегло (напр. за
100-килограмов човек - 20 грама разпределени през посочените по горе
часове от деня)